۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۱۶۱۷۵
در کوهرنگ؛

همايش گراميداشت سالروز بيعت مردم چهارمحال و بختياري با امام خميني (ره) برگزار شد

سالروز بيعت تاريخي مردم غيور استان چهارمحال و بختياري با حضرت امام خميني (ره)، گرامي داشته شد.
همايش گراميداشت سالروز بيعت مردم چهارمحال و بختياري با امام خميني (ره) برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر؛ همزمان با سي و هفتمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي، همايش گراميداشت، سالروز ديدار و بيعت تاريخي مردم غيور چهارمحال و بختياري با حضرت امام خميني (ره)، در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام حسين کاشي مسئول حوزه نمايندگي ولي‌فقيه در سازمان امور عشاير ايران، ذبيح‌الله غريب مديرکل جهادکشاورزي و يحيي حسين‌پور مديرکل امور عشاير چهارمحال و بختياري، مسئولين محلي و اقشار مردم منطقه در اين همايش حضور داشتند.
 
سخنراني، شعرخواني شعراي ايل بختياري در وصف ايل بختياري و پشتيباني هميشگي بختياري‌ها از رهبري و نظام مقدس جمهوري اسلامي، و اجراي موسيقي زنده توسط خواننده بختياري، از بخش‌هاي اين برنامه بود.
 
گفتني است: صدها نفر از بختياري‌هاي غيور در چهارمحال و بختياري، روز پنج شنبه 19 بهمن‌ماه 1357، بوسيله 11 دستگاه اتوبوس، براي بيعت با امام خميني (ره)، عازم تهران شدند.
 
لازم به ذکر است، حدود ساعت 9:30 صبح روز جمعه 20 بهمن 1357 ضمن ملاقات و بيعت حضوري با حضرت امام (ره) در مدرسه علوي تهران، آمادگي خود را براي حمايت همه‌جانبه از انقلاب ‌اسلامي اعلام کردند.
 
سپس با حضور در مراسم سخنراني مهندس مهدي بازرگان نخست‌وزير منصوب ايشان در دانشگاه تهران، از دولت موقت هم اعلام پشتيباني نمودند.
 
اين گروه، شامگاه 20 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء و استماع سخنان آيت‌الله دکتر بهشتي، به سمت چهارمحال و بختياري حرکت کردند که به دليل حکومت نظامي، مجبور به توقف در شهر مقدس قم شدند.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۵:۵۰

2 Jan 2020